MultiMailer-bloggen
2017-04-14
Så använder du MultiMailers inbyggda supportverktyg
Om du behöver teknisk support på MultiMailer och vi behöver veta mer om dina inställningar och dina datafiler, så finns det ett inbyggt supportverktyg i programmet som du kan använda. Verktyget är väldigt lättanvänt och här nedan beskriver vi hur du använder det.
Så här använder du MultiMailers supportverktyg:
1. Starta MultiMailer och stäng startfönstret.
2. Välj menyalternativet Hjälp – Support – Skicka filer till SamLogic för analys.
3. Markera de filer (1-8) som avser det aktuella supportärendet. Vill du t.ex skicka statistikflikens datafil till oss för analys så markerar du alternativet 1 (se bild nedan):
4. Ange dina kontaktuppgifter vid Kontaktuppgifter.
5. Tryck på knappen Skicka.
6. När filerna skickats iväg så ska nedanstående informationsruta visas:
Mer information
För att alternativen 6 och 8 ska visas i supportverktyget så behöver en mailinglista respektive ett nyhetsbrev vara öppnade i MultiMailer. Om dialogrutan ovan (vid punkt 6) inte visas inom 10 sekunder så är det troligen en brandvägg som hindrar MultiMailer att kommunicera med internet och du kan då kontakta SamLogic via support@samlogic.com eller på 08-531 83 900 för att få tips om vilka åtgärder du kan vidta för att lösa detta problem.
Admin - 14:00 @ Support
SamLogic Software
Botvid Business Center
Fågelviksvägen 9
145 84 STOCKHOLM
Postadress
SamLogic Software
Box 102
135 23 TYRESÖ
Telefon
08 - 531 83 900
E-post
Se denna kontaktsida
© SamLogic Software. Med ensamrätt.
Start | Mer information | Referenser | Prova gratis | Beställ | Blogg | Support | Kontakt